Nekde je chyba Re: Jak postupujete pri navrhu Vref s TL431

CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Neděle Srpen 26 09:43:03 CEST 2007

Pred casem jsem tady vytahnul tohle tema s tim, ze staci aby na TLku
byla rezerva 1mA proti proudu spotrebice.

To jak se zda asi neplati. Mam celej regulator udelan takto:

odpory pro nastaveni napeti jsou oba 5k (tedy napeti Vka by melo byt
dvojnasobne - to funguje je tam 5.05V), napeti na vstupu regulace je 9V,
odpor na kterem se reguluje je 270R. Tzn., ze pri spadu 4V tece regulaci
naprazdno 14.8mA. Bohuzel kdyz zmerim napeti na zatizenem regulatoru tak
tam nemam 5.05V, ale 4.9V. Meril jsem odber zateze a ten je 8.5mA (to
odpovida tomu co tam ej poveseno) tedy skoro polovicni.

Tak ted fakt netusim co si z toho mam vybrat. Kde muze byt chyba?

Radek Vicek