Notebooky Toshiba Tecra

CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Sobota Srpen 25 13:30:20 CEST 2007

Dobry den,

my jsme je cela leta kupovali - tedy on neodesel ani jeden takze za ty
leta jsme vystridali asi tri generace v praci. Osobne jsem ho sice nemel
ale dva kolegove co se mnou sedi nebo sedeli v kanclu. Nevim o jedinem
problemu a vzdy byli moc spokojeni. jedinej problem byl s prvnim typem s
dockem nebot se kousnul NB kdyz bezel s dockem a vypnuli proud. Resilo
se to pak nejak s upgradem biosu. Ja jsem mel jen na vyjezdy takovej
obyc Ackovou radu a take bez jedine ztraty kyticky 5 let. Ted mam asi
mesic HPcko nc8430. ;-)

Radek Vicek