Re: Spínání střídavého proudu tyristory

Martin Zaruba swz@volny.cz
Sobota Srpen 25 09:32:34 CEST 2007

Ne to takto nejde. Tyristor je vodivy mezi A1 a G, takže antiparalelne by to
bylo stale spojene. Ale mohlo by to jit takto:
Spina v nule.

Martin Zaruba
----- Original Message -----
From: "Saša Svobodová" <sasa.svobodova@centrum.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Saturday, August 25, 2007 8:55 AM
Subject: Spínání střídavého proudu tyristory

Hezké ránko,

    Potřebuji spínat střídavé napětí do obecné zátěže a mám v šuplíku
několik desítek tyristorů. Když zapojím dva antiparalelně a spojím jim
"G" čeká mně nějaká zrada a nebo to bude fungovat podobně jako triak?
Nejraději bych použila relé, ale ono musí spínat 325x za minutu a to by
asi dlouho nevydrželo žádné běžné relé (a dávat tam našem malorozměrová
se mi nechce).

    Děkuji.

Saša K. Svobodová

          ICQ:  260 344 186