Programmers Notepad do Linuxu

Lukas Burda burdal1@post.cz
Sobota Srpen 25 02:29:29 CEST 2007

> Já nemám nic proti IDE. To co popisujete ale není IDE. Přecházení mezi
> funkcemi a práci s více soubory umí každý lepší editor. IDE je o tom, že
> součástí editoru je ještě nástroj pro překlad a ladění kódu.

Ha, v tom pripade upravuji svuj puvodni dotaz: Nerozhoduji se jake
pouzit IDE, ale jaky lepsi editor, ktery je primarne urceny pro psani
programu a spolupraci s externim kompilatorem, pouzit. A to nejlepe
tak, ze neni treba nic doinstalovavat a "slozite" zkoumat. K PN kdyz
prijdete poprve v zivote, tak dela to co chci do 10ti minut.

Lukas Burda