Programmers Notepad do Linuxu

Lukas Burda burdal1@post.cz
Sobota Srpen 25 02:19:30 CEST 2007

Ha, nedostatecne jsem popsal situaci. Kompilace samozrejme probiha na
PC a soubory jsou (pres sambu) na tom routeru. Jenze zatim kompiluju v
radce, edituju nekde jinde a na routeru to spoustim zase jinde. Jako
uzivatel Windowsovych programu mam jine predstavy o komfortu. Diskuze
jestli mam pouzivat vi, prikazovou radku, mc, atd. je celkem zbytecna,
protoze svoje pozadavky mam v hlave celkem srovnany, jsem na neco leta
zvykly a tezko to nejak menit. Asi nemuzu vysvetlovat nekomu, kdo si 10
let pise a kompiluje ve vi a prikazove radce (a mysli si, jak na to
vyzral), proc se mi libi treba ten PN. Proste mame oba jiny pristup.
Ja chci resit problemy vlastniho programu. To jak vubec ovladat vi a
jak si to nejlepe nakonfigurovat a kde kupovat novou klavesnici za tu
rozflakanou resit nechci. Proto hledam ekvivalent toho, na co jsem
zvykly.

Radku navesil jem to na tvuj prispevek, ale ber to jako obecnou reakci
na rozvijejici se diskuzi o smyslu IDE. Vsem kdo prispeli relavantni
radou dekuji. Anjuta vypada pekne.

Lukas Burda