OT: FoxPro 2.0

OK1UGA ok1uga@volny.cz
Pátek Srpen 24 23:00:35 CEST 2007

Pokud vím, Licence na FP pro DOS již koupit nelze. Lze to řešit tak, že
se koupí licence na VFP a pro ČR je údajně vyjímka, že lze downgradovat
naž na FP pro DOS. Nebijte mě - to jsem nevymyslel já ale MS. Ale pokud
vím, je to jediná možnost jak dnes legálně koupit licenci. Přesně Vám to
řeknou ve firmě Daquas, která VFP prodává.

Nicméně pokud Vám jde pouze o provozování programu vytvořeného v FP, tam
je za licenci zodpovědný ten, kdo Vám program prodal. On musí mít
licenci na FP a v rámci ní smí své programy šířit. Takže bych licenci
vůbec neřešil.

Matně si vzpomínám, že *.exe aplikace bylo možné vytvořit až v FP 2.5.
FP 2.0 myslím používala jen *.app a ty se spouštěly spouštěcím programem
, kterému se *.app přiřadila jako parametr. Takže pokud to bylo
vytvořeno pod FP 2.5, lze z toho vytvořit *.exe. Ale na tvorbu *.exe
souboru byla potřeba speciální licence RT. Kdo ji neměl, řešil to tak,
že šířil ty APP.

	Martin.