Programmers Notepad do Linuxu

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Pátek Srpen 24 21:03:35 CEST 2007

--- Jakub Ladman <ladmanj@volny.cz> wrote:

> Zkousel jsem eclipse jak na C tak C++ a vypada to opravdu velmi velmi
> dobre.
> Jen ted ty pluginy na avr do eclipse nejak nezvladam, asi proto ze
> autor nema
> povedomost o *nix systemu, a pouziva rovnaky na vohejbaky ve woknech
> asi
> nutne, nebo nevim.

V inom threade som Vam poslal tento link, neprehliadli ste?
http://www.mikrocontroller.net/articles/AVR_Eclipse

Riesia tam AVR pre eclipse pod linuxom. Okrem toho batu z pluginu, co
funguje pod Win, tam popisuju linuxovske scripty (rovnake prikazy, ako
v tom plugine, ale pisu, co s nimi v linuxe). Tato cast je dobra len na
build projektu po kompilacii.

Dalej tam riesia plugin do eclipse potrebny k vytvoreniu AVR projektu
(akoze aby to poznalo typy AVR procesorov, ake nastavenia potrebuju,
ako volat GCC kompilator a pod). K tomu uvadzaju link na iny AVR plugin
do eclipse. Zrejme naozaj pod linuxom fungujuci, ked dalej ukazuju ako
kompilovat a debuggovat :-)

miro

Check out tonight's top picks on Yahoo! TV.
http://tv.yahoo.com/