Programmers Notepad do Linuxu

Jakub Ladman ladmanj@volny.cz
Pátek Srpen 24 19:57:10 CEST 2007

Ja v C pro linux a i pro avr pisu zatim v Kdevelopu, ikdyz co se tyce ladeni
pro avr, nepovedlo se mi to dotahnout k absolutnimu komfortu.
Zkousel jsem eclipse jak na C tak C++ a vypada to opravdu velmi velmi dobre.
Jen ted ty pluginy na avr do eclipse nejak nezvladam, asi proto ze autor nema
povedomost o *nix systemu, a pouziva rovnaky na vohejbaky ve woknech asi
nutne, nebo nevim.
Kazdopadne crossdevelopment i se vzdalenym gdb ladenim tam musi chodit jako
vino.
Rada lidi mi taky podstrkovala emacs, ale to jsem absolutne nepochopil, takovy
hardcore unixak holt nejsem.

Za sebe Vam doporucuju eclipse vsema deseti. Sam na nej chci na 100% prejit.

Jakub Ladman