Cim detekovat pohyb

Jirka MWW jirka.mww@gmail.com
Pátek Srpen 24 17:14:39 CEST 2007

Existuje takova soucastka, ktera vypada jako kovovy  valecek s jednim
vyvodem v ose,   prumer ma  tak 3mm a delku 5 mm, ve kterem je kovova
kulicka, ktera pri pohybu ( nakloneni ) zkratuje pouzdro proti vnitrnimu
kontaktu.
Nevim jak se to jmenuje, ale v pondeli se muzu zeptat. Pouzivame to v praci
ve stovkach kusu pro detekci nakloneni .  Asi je to velmi levne.