Programmers Notepad do Linuxu

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Pátek Srpen 24 14:41:06 CEST 2007

--- Josef ©tengl <ok1ced@nagano.cz> wrote:

> 	Je tøeba se zmínit ¾e VIM je programovatelný editor a spoutu
> vìcí, které nejsou dostupné po istalaci u¾ nekdo napsal (tak se tak
> trochu vychloubám ¾e jsem si z vimka udalal takové jednodu¾¹í IDE.).

Takze uz mate IDE. Obhajujeme teda to iste...

> Nechci moc provokovat, jen tak naznaèit co pomlouváte. Kdy¾ neznáte,
> neøíkejte ¾e to nejde. Ka¾dá vìc má svoje mo¾nosti, nepochybuji ¾e
> byjste nìjakou na¹el co vimko nezvádá.

Neviem, ako ste prisli na to, ze ohovaram nieco konkrente. Prvym svojim
prispevkom som reagoval na vseobecne porovnanie IDE/nie IDE.
Ked si lepsi editor nakonfigurujete tak, ze sa s nim pracuje ako s IDE,
tak sa z neho stava IDE a IDE (vseobecne) som obhajoval. Neviem totiz
aky je potom rozdiel medzi IDE, ktore to ma v "oficialnom" oznaceni a
nakonfigurovanym editorom, ktory sa ako IDE chova. Okrem tej
konfiguracie.

miro

Boardwalk for $500? In 2007? Ha! Play Monopoly Here and Now (it's updated for today's economy) at Yahoo! Games.
http://get.games.yahoo.com/proddesc?gamekey=monopolyherenow