Programmers Notepad do Linuxu

Josef Štengl ok1ced@nagano.cz
Pátek Srpen 24 14:01:42 CEST 2007

No, ale tohle zvladne VIM, pravda s podporou externích proramů, také.
Pracuji s vimem a počet zdojových souborů je moment ... 713 (c a h
dohromady). Dokonce se v něm dá provádět i debuggování, pokud to
okolnosti dovolí.
	Je třeba se zmínit že VIM je programovatelný editor a spoutu
věcí, které nejsou dostupné po istalaci už nekdo napsal (tak se tak
trochu vychloubám že jsem si z vimka udalal takové jednodužší IDE.).
Jelikož to umí parsovat výstupy z externích programů a dále je
zpracovávat, tak se nedivte že si stím lidi vystačí :-)

P.S.: umí to vaše IDE vypsat funkce ze kterych je volaná či se volá daná
funkce? Moc užitečné.
	A nebo zjstit zada se dané klíčévé slovo nachází
pouze v icludovaných souborech abyjste zjistil zda se nemusíte obtěžovat
hledáním jestli jsem to tam uz sakra  napsal?

Nechci moc provokovat, jen tak naznačit co pomlouváte. Když neznáte,
neříkejte že to nejde. Každá věc má svoje možnosti, nepochybuji že
byjste nějakou našel co vimko nezvádá.

ced