Programmers Notepad do Linuxu

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Pátek Srpen 24 13:49:26 CEST 2007

OK :-)
Kazdy lepsi editor ale ma aj nastavenie externeho kompilatora (plus
napr. zachytavanie vystupu do svojho output okna).

A co sa debuggera tyka, tak myslim, ze je to tiez pekny priklad, kedy
setri cas na vyvoj to, ze je integrovany v IDE. Hlavne som chcel
poukazat na to, ze IDE urychluje pracu, t.j. je to ekonomicky prinos a
teda argument.

miro

--- Petr Stetina <petr.stetina@braien.com> wrote:

> mi
>
> Já nemám nic proti IDE. To co popisujete ale není IDE. Pøecházení
> mezi
> funkcemi a práci s více soubory umí ka¾dý lep¹í editor. IDE je o tom,
> ¾e
> souèástí editoru je je¹tì nástroj pro pøeklad a ladìní kódu.
>
> Petr

Take the Internet to Go: Yahoo!Go puts the Internet in your pocket: mail, news, photos & more.
http://mobile.yahoo.com/go?refer=1GNXIC