Programmers Notepad do Linuxu

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Pátek Srpen 24 13:22:00 CEST 2007

Ked mam v projekte 30 zdrojakov a 30 headrov + dalsich 50 externych
headrov, tak si bez IDE neviem predstavit rychle prechody medzi
funkciami/definiciami. V IDE stlacim na volani funkcie / pouziti
definicie prislusnu klavesovu skratku a IDE mi otvori ten spravny
zdrojak/header a hodi ma rovno definiciu tohto symbolu. Bez IDE by mi
hladanie spravneho zdrojaku a v nom symbolu zabralo nepomerne dlhsi
cas. A cas su peniaze. Ak toto nie je ekonomicky argument pre/proti
IDE, tak neviem...

miro

Need a vacation? Get great deals
to amazing places on Yahoo! Travel.