Programmers Notepad do Linuxu

RV vicek.radek@cpost.cz
Pátek Srpen 24 13:14:43 CEST 2007

Petr Stetina napsal(a):

> Možností samozřejmě existuje víc. Místo Samby můžete použít FTP/SFTP/SCP.

Jiste mate pravdu. Ta samba je ale pro lenochy protoze muzu pracovat
primo se soubory na vzdalenem disku. Ne vsechny programy podporuji
upload zmen pres tyto (ftp a spol.) protokoly a pak mi odpadne poustet
ftp klienta. Tohle, ale vsechno zalezi na vkusu toho ktereho soudruha. ;-)

> Kompilovat se dá většinou pomocí cross compileru nebo emulátoru přímo na
> PC. Rozdíl v rychlosti je v řádech ve prospěch PC (alespoň u mého Asusu).

No tak to bylo mysleno s tim, ze je pohodlnejsi pracovat na svem PC a
vysledky jen nalejvat na cilovou masinu. Ale je i moznost, ze dotycny
chce pracovat na vzdalenem linuxu. kombinaci vsech moznych postupu je
nepreberne - je treba poskytnout jen co nejvic informaci aby bylo z ceho
vybirat.

Radek Vicek