OT: FoxPro 2.0

RV vicek.radek@cpost.cz
Pátek Srpen 24 12:43:07 CEST 2007

No licenci byste mel resit s tim od koho je ten program. Pokud nekdo
legalne udelal SW pod FoxPro tak mel opravneni (jinak to ani nelze)
sirit s programem i onen runtime (v minimalisticke verzi to jsou tusim 3
nebo 4 soubory - foxr a pak dve "obri" aplikace jedna normal a druha pro
extended memory mozna jeste nejakej bazmek to si uz ale nepomatuji).

nekde to tu ma  na ramecku tak se kdyztak kouknu co vse potrebujete mit
v runtime.

Co se tyka licence na Foxpro tak asi lze pozuivat v ramci Visual FoxPro
i nizsi verze, ale to by chtelo se dotazat MS. na beh programu to ale
neni treba.

Radek Vicek