OT: FoxPro 2.0

Michal HW michalgregor@centrum.cz
Pátek Srpen 24 12:28:51 CEST 2007

A jak je to s licenci dnes? Microsoft mlci, na strankach jsem nasel jen visual FoxPro.
Pujde to na firemni pocitac,takze by to melo byt pokud mozno legalni.
Michal
  ----- Original Message -----
  From: RV
  To: HW-news
  Sent: Friday, August 24, 2007 12:16 PM
  Subject: Re: OT: FoxPro 2.0

  Jeee ja jsem na FoxPro 2.0 zacinal a dodnes tu mame licence (upgrade na
  2.6 posledni co byla pro dos).

  K dotazu:

  Exe se dal zkompilovat (tzv. stand-alone nebo jak tomu nadavali je to 15
  let), ale pomuzete si jen tim ze nepotrebujete runtime soubory (defacto
  se jen zabali do jednoho souboru s kodem). Takze zvazte zda to ma nejaky
  smysl protoze nic neusetrite. Foxka je interpret takze pri prekladu
  dojde jen ke kontrole syntaxe a predzvejkani to nejakeho pseudokdu,
  ktery se pak interpretuje. Proto se tech runtime souboru nejde zbavit.

  Radek Vicek