OT: FoxPro 2.0

RV vicek.radek@cpost.cz
Pátek Srpen 24 12:16:26 CEST 2007

Jeee ja jsem na FoxPro 2.0 zacinal a dodnes tu mame licence (upgrade na
2.6 posledni co byla pro dos).

K dotazu:

Exe se dal zkompilovat (tzv. stand-alone nebo jak tomu nadavali je to 15
let), ale pomuzete si jen tim ze nepotrebujete runtime soubory (defacto
se jen zabali do jednoho souboru s kodem). Takze zvazte zda to ma nejaky
smysl protoze nic neusetrite. Foxka je interpret takze pri prekladu
dojde jen ke kontrole syntaxe a predzvejkani to nejakeho pseudokdu,
ktery se pak interpretuje. Proto se tech runtime souboru nejde zbavit.

Radek Vicek