ryston

Zdenek zdej@atlas.cz
Pátek Srpen 24 11:56:42 CEST 2007

O Asixu mi nemluvte, mam na nej alergii:

Poslal jsem poptavku, vyradil co se dalo koupit v GME levneji, objednal.
Za 6 tydnu (termin dodani) jsem se pripomnel. Dodavatel pry zmenil ceny.
Odsouhlaseni nove nabidky (drazsi). Za 6 tydnu se totez opakovalo jeste
jednou. Nakonec bylo ze 6 tydnu 20 a ceny uplne jinde nez na zacatku.

Zdenek