Programmers Notepad do Linuxu

RV vicek.radek@cpost.cz
Pátek Srpen 24 11:44:16 CEST 2007

Ahoj,

hele a to chces kvuli cemu? Aby to bezelo na tom linuxu v routeru?

Prijde mi to celkem zbytecne trapit tech 16MB necim takovym. Jednodussi
bude urcite nainstalovat Sambu (zaregistroval jsem ze to je uz
proslapana cesticka a nekde tedy snad navod najdes), disk si nasdilet a
pohodlne pracovat z woken tim na co jses zvyklej. Takhle bezne pracuji z
Macromedie na sve stanici na linuxovem serveru s bezicim webem doma. Ta
samba bude tak jako tak sikovna - nejak tam stejne budes potrebovat
nalejvat soubory.

Pokud mas nekde rozjetou linuxovou masinu (server bez X) a kompilujes a
pracujes na ni tak uplne bohate na vsechno co potrebuji mi staci MC
(obdoba dosoveho Norton Commanderu) - je to male a ma to i editor, ale
to pouzivam jen na zmeny conf souboru.

Radek Vicek