ryston

Daniel Valuch daniel.valuch@orange.fr
Pátek Srpen 24 11:18:48 CEST 2007

...no bez pisomnej ponuky zasadne nic nenakupovat. To neplati len pre
nich ale vseobecne. Pokial nemate pisomnu ponuku kde je cena, terminy
dodania, sposob dopravy a pod. tak nemate ziadne nastroje ani argumenty
na reklamaciu. U dodavatela je potom mozne uplatnovat zmluvne sankcie a
pod. Je to dalsia administrativa ale usetri velmi vela nervov.
b.