ryston

Jaroslav Buchta buchta@compelson.cz
Pátek Srpen 24 10:28:33 CEST 2007

Podle mych zkusenosti se chteji zbavit malych odberatelu, nejdriv byl
limit litr na objednavku, pak litr na polozku a uz 2 roky nevim, nebot
radsi nakupuju jinde. Jejich volba, asi maji odberatelu dostatek

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Kamil Rezac
Sent: Friday, August 24, 2007 10:15 AM
To: HW-news
Subject: Re: ryston

Kdysi davno jsem u nich chtel koupit na naseho prvniho robota jeden
kousek nejakeho AVR (chciplo nam a byli jedini, kdo ho v te dobe mel) a
poslala me do riti hned sekretarka mezi dverma, ze jsou velkoobchod
(takze jsme tenkrat cekali asi 4 mesice :(

Kazdopadne maji nejaky minimalni limit, nevim jestli 1000 nebo 5000, pak
pry neni problem (ale vlastni zkusenost nemam)

KR