Programmers Notepad do Linuxu

Luboš Melichar lubos.melichar@gmail.com
Pátek Srpen 24 09:11:34 CEST 2007

vyborny editor pod linux i pod windows (JAVA) je JEdit.

funguje v nem system pluginu, balicku podobne jako treba ve firefoxu a tak
si ho lze upravit primo na miru.

http://radekhulan.cz/item/jedit-editor-co-je-schopen-nahradit-pspad

jestli umi presne to co hledate nevim, ale myslim ze urcite ano
(prinejhorsim je jeden z pluginu je prikazova radka..)

Lubos Melichar