Programmers Notepad do Linuxu

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Pátek Srpen 24 00:57:55 CEST 2007

S Linuxom som na tom podobne ako Vy, ale skuste Eclipse. Vid aktualne
beziaci thread v tejto konfere. Pouzivam ho pod Win pre AVR-GCC a som
maximalne spokojny. Eclipse je aj (alebo bolo najskor) pre Linux.
Podpora externych kompilatorov je samozrejmostou, mne hlavne vyhovuje
podpora debuggera GDB.

miro

PS: Programmers Notepad sa dodava aj s AVR-GCC, ale mna absolutne
neoslovil tym, co vie.. Nemam zaujem o flame, chcem len poukazat na to,
ze Eclipse je z mojho subjektivneho pohladu nepomerne lepsie.

--- Lukas Burda <burdal1@post.cz> wrote:

> Dobry den,
> po vzoru pana Bezstarosti jsem se vloupal do routru edimax (No zatim
> jsem si zkompiloval Hello World). Stojim ted pred problemem jake IDE
> (ve Win mi velmi vyhovuje Programmers Notepad) pouzit. Staci mi abu
> umelo nakonfigurovat kompilaci na klavesu, jednoduchou podporu
> projektu, pripadne zabalovani Cfunkci - proste PN v linuxu. Jsem
> linuxovy analfabet, takze bych zde rad pozadal o radu zkusenejsi.
>
> Diky Lukas Burda

Check out tonight's top picks on Yahoo! TV.
http://tv.yahoo.com/