OT - NAB adaptéry

Pavel Troller patrol@sinus.cz
Čtvrtek Srpen 23 17:59:22 CEST 2007

Zdravím,
  omlouvám se zase za jedno OT, ale vím, že jsou tu i lidi s audio zájmy...
  Potřeboval bych sehnat tzv. NAB adaptéry (redukce), umožňující provozovat
na cívkovém magnetofonu s unašeči pro běžné cívky (malý otvor se třemi
lamelami) pásky na tzv. NAB cívkách, které mají podstatně větší otvor a tři
taková zaoblená vybrání v něm. Pozor, nejde o adaptér na studiové středovky,
ty nemají otvor kulatý, spíše hranatý.
  Kdo by věděl, kde toto zboží ještě dnes roste, nebo se mu třeba válí něco
doma v šuplíku, nechť se mi ozve, udělá mi radost :-). Google sice něco našel,
ale většinou v cizině a přes ebay a do toho se mi nechce, ale nebude-li zbytí..
    S pozdravem Pavel Troller