Eclipse + AVR-GCC Was: AVR-GCC

Stano stano.hw@gmail.com
Čtvrtek Srpen 23 17:34:14 CEST 2007

Mal by som jednu lamersku otazku, ako si nastavit zvyraznovanie syntaxe,
teda ako pridat vyrazy ako "uint32_t" a podobne, dost by to zprehladnilo
citatelnost kodu, zial zatial som nato nebol schopny prist tak to skusam tu.
A este jedna otazka, je neviete ako sa to znasa s ARM rozsireniami
Eclipse. Predpokladam ze by sa to nemalo pobit ale clovek nikdy nevie.

Miroslav Sinko  wrote / napísal(a):
> Sice neskor, ako som slubil, ale predsa som v rychlosti dokoncil navod
> nastavenia Eclipse pre pracu s AVR-GCC.
>
> http://www.za.gaya.sk/~sinkom/AVR/Eclipse/
>
> Je tam txt a par obrazkov. Dalsia diskusia a vymena skusenosti vitana
> :-)
>
> miro

>>> tel.: 257320555
>>> tel.: 257320403