Re: ACER expanduje v Brně --- Hledají se Servisní technici

Marek Sembol hwm.land@gmail.com
Čtvrtek Srpen 23 14:55:46 CEST 2007

Nechci rozputavat flame, ale ja osobne mam uz 3 toho krypla bez
nejmensiho problemu. Zato FANTASTICKY IBM jsem po 3 raklamacich vratil
(s pulrocnim otalenim ze strany IBM). Notes IBM co mel kolega v praci
dopadl podobne....
Marek