Podezřele laciná GPS

Čtvrtek Srpen 23 14:50:10 CEST 2007

Hezké odpoledne,

    v Ústí není, zastávka se jmenuje opět Gagarinova a Mountfield
zkrachoval. Je v Teplicích v Olympii.

    Mimochodem, kdo by ji také chtěl, tak má šanci do soboty, pak akce
končí. A v Teplicích už jich moc nemají, mně dokonce říkal že je už
nemají, ale pak jednu přinesl, takže jich opravdu moc nebude. Jinak
vypadá hezky ;-) Mám co zkoušet. Ale ty registrace, odmykání map a
podobně je vopruz....

					Saša K. Svobodová

          ICQ:  260 344 186