dotaz paralelni romka ??

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Čtvrtek Srpen 23 13:25:21 CEST 2007

Proto jsem chtel tu pravdivostni tabulku, aby vzniklo vice reseni a dalo
se z nich vybrat a jiste se neurazim, pokud se pouzije reseni jine nez
me ;).

Me reseni ma tu vyhodu, ze nikde nepracuje s malymi rozdily napeti,
zkratka je sepnuto ci rozepnuto - cele zapojeni je plny proud a nebo
zadny, zkratka cisty digital, navic bez naroku na hodnotu napajeciho
napeti (asi nemusim vysvetlovat). Berte to prosim tak, ze misto odporu a
tranzistoru pouzivam rele, takze ta rele jsou soucastky pro logiku toho
zapojeni, mysleno ve smyslu, ze tranzistor a odpory ve Vasem zapojeni
take neprenasi zadne vysoke frekvence ;).

--
Jiri Bezstarosti