dotaz paralelni romka ??

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Čtvrtek Srpen 23 12:22:14 CEST 2007

Zkusim jeste svuj navrh:
http://www.siliconbrain.biz/x/reldec.gif

Rele 1 az 4 maji vzdy jeden volny kontakt, kam si muzete pripojit co
potrebujete.

Spinace A,B,C spinaji kazdy sve rele.
Pokud jsou sepnuty 2 nebo 3 spinace A az C zaroven, sepne i rele 4.
Pokud je sepnut spinac PTT ON, pak se rele 3 odpoji, sepnou se rele 1 a
2 a tim i rele 4. Stav spinacu A,B,C pri sepnutem PTT ON nema zadny vyznam.

Nikdo nejsme neomylny, takze pokud by tam byla chyba, pochopitelne mi to
klidne napiste. Bral jsem to spise jako rozcvicku a pochopitelne tomu
nemohu dat vice casu, nez tu chvili mezi praci. Takze pokud se libi,
radeji si to cele jeste dukladne projdete. Pokud se nelibi, taky se nic
nedeje, nedelam si narok na to, ze by to lepe neslo ;).

--
Jiri Bezstarosti