Eclipse + AVR-GCC Was: AVR-GCC

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Čtvrtek Srpen 23 01:59:20 CEST 2007

Sice neskor, ako som slubil, ale predsa som v rychlosti dokoncil navod
nastavenia Eclipse pre pracu s AVR-GCC.

http://www.za.gaya.sk/~sinkom/AVR/Eclipse/

Je tam txt a par obrazkov. Dalsia diskusia a vymena skusenosti vitana
:-)

miro

--- Miroslav Sinko <sinkomiro@rocketmail.com> wrote:

> Podelim :-) Viac az vecer, mam to doma a z hlavy si uz vsetko
> nepamatam.
>
> Zacat treba stiahnutim Eclipse C/C++
> http://www.eclipse.org/downloads/
> a pluginu pre WinAVR http://sourceforge.net/projects/avr-eclipse
>
> Eclipse sa neinstaluje.
> V doc k pluginu treba precitat, ktore subory kam nakopirovat (nieco
> ide
> do Eclipsu a nieco do bin vo WinAVR).
>
> Potesit mozem tym, ze makefile nutne netreba studovat, lebo Eclipse
> si
> [...]

Be a better Globetrotter. Get better travel answers from someone who knows. Yahoo! Answers - Check it out.