OT: motherboard foxconn ?

gatilo gatilo@centrum.cz
Středa Srpen 22 23:12:21 CEST 2007

 22.8.2007, 23:04:42
Proste jsem prosel ruzne testy a recenze na netu a dospel jsem k
zaveru ze, v sektoru ktery mne zajima mi amd nabidne stejne muziky za
mene penez, o ktere jde az na prvnim miste. :-)
Ale k tomu zaveru jsem dospel tak nejak vnitrne, zadnou exaktni analyzu
tvrdych dat se statistickym vyhodnocenim jsem neprovadel. Takze kladne
emoce k zelenemu logu urcite nejakou roli sehraly, ale 50% to snad
nebylo.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz