adresy COM portu pod WXP

Jirka MWW jirka.mww@gmail.com
Středa Srpen 22 21:44:43 CEST 2007

No ono to ma nekolik hacku. Ten system potrebuje RS 485 a ja jsem COM3
 předělal na RS 485 primo upravou desky PCI. Vyletoval jsem RS 232 prevodnik
urovni a misto nej jsem nabastlil RS 485.  U jinych portu bych musel mit
extra prevodniuk. Na mother board si netrofam s takovou upravou a navic
COM1 a COM2 potrebuji jako RS 232 pro jine ucely.
Jeste vyzkousim program UserPortr, ktery snad umi jednak otevrit porty pro
aplikaci primo
a jednak snad ? i  premapovat adresy portu .

No a nebo mi nezbyde nez si nechat stare PC.