Nakup pristroju v USA

Stribrnak email@europeum.cz
Středa Srpen 22 17:18:31 CEST 2007

Diky za info. Jenom nerozumim, proc nebudu platit clo
kdyz limit je 300 Kc a ten s rezervou prekracuji ?

Diky Cestmir

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz]On
Behalf Of David Mensik
Sent: Wednesday, August 22, 2007 4:56 PM
To: 'HW-news'
Subject: RE: Nakup pristroju v USA

Zdravim,
ceka vas pravdepodobne pouze DPH. Ale asi po Vas budou chtit napsat
vyjadreni, co v te zásilce je.

Pro srovnani - ted (vcera) mi prislo zbozi z ebay za $240 - pouze DPH cca
800Kc.

Je uplne jedno ze je to secondhand. I kdyby to byl prach, tak jak jednou na
celni deklaraci v US napisete cenu nad cca $20 - 40, tak platite DPH.
Nezajima je jestli to je osobni zásilka, jestli je oznacena jako scrap, nebo
gift - od 1.1.2007 uz je toto oznaceni nezajima a jde pouze o to, zda
prekrocite onu "kritickou" mez (tech $20 - 40) nebo ne.
Clo se do 300Kc neplati.

Ozon

Behalf Of