dotaz paralelni romka ??

Středa Srpen 22 16:03:47 CEST 2007

Hezké odpoledne,

    omlouvám se za přílohu, ale snad nebude těch 12kB vadit :-)

    Myslím že na daný problém je nejlepší asi releová logika. Jediný
trošku problém je s relé B ale buď se někde sežene relé s třemi kontakty
a nebo se jako relé B použií relé dvě se sériově spojenými cívkami.
Diody v přívodech od spínačů jsou jen pro jistotu, nejsou nutné. Jinak
obvod počítá se spínači, pro tlačítka by to bylo trošku složitější, ale
také by to určitě šlo :-)

					Saša K. Svobodová

          ICQ:  260 344 186