dotaz paralelni romka ??

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Středa Srpen 22 12:39:24 CEST 2007

Pokud to nebudu realizovat jako zakazku se ziskem, pak pochopitelne
nemohu nest ani zadnou zodpovednost. Navic mi z toho vyplyva, ze bych
mel nest riziko i za to, ze nekdo neco velmi duleziteho opomene, cimz
muze zpusobit zniceni i bez dalsich negativnich vlivu. Pokud maji byt
takova opomenuti zakomponovana, nebavime se pak uz o jednoduchem reseni,
ale o celem souhrnu opatreni, ktera se tykaji celku a ne jen jedne male
a funkcne pomerne nezavisle casti.

Myslite, ze konstrukter letadla nese zodpovednost za to, ze pilot i pres
vsechna varovani nevysune pri pristani podvozek ?

Uznejte sam, ze nelze podstupovat financni riziko tam, kde ani nahodou
nemuze vzniknout zadny kladny financni efekt.

--
Jiri Bezstarosti