Asi Flame OT: motherboard foxconn ?

Hfmcons hfmcons@seznam.cz
Středa Srpen 22 12:07:04 CEST 2007

A proč mu to je jedno?
S pozdravem,
                        Miloš Dašek
  ----- Original Message -----
  From: Míra Beneš
  To: HW-news
  Sent: Wednesday, August 22, 2007 12:02 PM
  Subject: Re: Asi Flame OT: motherboard foxconn ?

  Je mi jasne ze jde v prve rade o penize, ale pocitac od firmy kde
  procesor ci pamet silou narve do desky clovek co neumi psat a je mu
  jedno jak ho tam da, bych nechtel.

  A ze tam tech varek nepisicich zahranicnich delniku bylo.
  (to jsou naprosto overene informace a osobni zkusenosti, ne nejake
domenky).

  mira
  PS: nejhorsi je ze to asi nikde jidne nebude jine :-(