Asi Flame OT: motherboard foxconn ?

Míra Beneš benes.m@stapro.cz
Středa Srpen 22 12:02:31 CEST 2007

Je mi jasne ze jde v prve rade o penize, ale pocitac od firmy kde
procesor ci pamet silou narve do desky clovek co neumi psat a je mu
jedno jak ho tam da, bych nechtel.

A ze tam tech varek nepisicich zahranicnich delniku bylo.
(to jsou naprosto overene informace a osobni zkusenosti, ne nejake domenky).

mira
PS: nejhorsi je ze to asi nikde jidne nebude jine :-(