Asi Flame OT: motherboard foxconn ?

Daniel Valuch daniel.valuch@orange.fr
Středa Srpen 22 11:50:51 CEST 2007

to je sice pravda, ale ako mi vysvetlite paradox, ze z nasich technikov
ktori dostavaju vsetci rovnaky plat niektori odvadzaju perfeknu pracu a
pouzivaju pri nej mozog, kdezto ini len rozpravaju ako je vsetko
komplikovane a ako je zle pripravena dokumentacia. Ked mu chyba srobik
alebo odpor tak sa proste zasekne a caka kym sa clovek co mu zadal pracu
dojde pozret ako pokracuje a zisti ze mu chyba srobik alebo odpor. Potom
ho nadriadeny vyberie zo suplika asi 3m od toho technika, poda mu a on
pokracuje dalej.
Hm?