RS232-WIFI-RS232 prevodnik

Ladislav Vaiz spam@nagano.cz
Středa Srpen 22 10:56:38 CEST 2007

Ano, mel jsem je v ruce a funguji. Ja je testoval s jejich vyvojovym kitem
pro RS232 a USB. Predpokladam, ze bude stacit neco jako max232.
Konkretne to byly XbeePro, pokud si vzpominam, tak maji vetsi vykon.
Zkousel jsem cca 30m pres nekolik zdi a podlah. Obcas byl vypadek
(protokol nad seriakem vyzadoval odpoved do urciteho timeoutu), takze
pocitejte, ze to neni 100%. ALe to neni ani seriovy port, vyssi vrstva by
s tim mela pocitat.

Lada