Asi Flame OT: motherboard foxconn ?

Hfmcons hfmcons@seznam.cz
Středa Srpen 22 10:55:48 CEST 2007

Jelikož se s takovými názory setkávám čím dál častěji(není divu ;( Dovolím
si malou poznámku ohledně "kvality" zaměstnaců. Každý člověk druhu Homo
Sapiens má přibližně stejný výkon mozku(pokud není nějak způsobem
"hardwarově" ovlivněn), z tohoto důvodu je třeba hledat problémy v celé
společnosti, potažmo tedy v ekonomech atd. Nikdy ne v samotných koncích
řetězce, ať už se jedná o výrobce či konzumenty.
S pozdravem,
                        Miloš Dašek
  ----- Original Message -----
  From: Míra Beneš
  To: HW-news
  Sent: Wednesday, August 22, 2007 10:15 AM
  Subject: Re: OT: motherboard foxconn ?

  foxconn:
  vicemene delaji hlavne oem veci, tj pro renomovane znacky jako
  HP&Apple&dalsi.

  mam fabriku cca pul km od baraku, vypada to tu jako bulharsko rumunsko
  polsko slovensko vietnamska ctvrt a kdyz vidim tu kvalitu zamestnancu co
  montuji pocitace, nekoupil bych si od nich ani tuzku.

  kazdopadne, myslim ze boardy se tu uz nedelaji, zrejme budou nekde z ciny.

  muj nazor: berte ten asus.

  mira

http://www.foxconnchannel.com/product/Motherboards/detail_overview.aspx?ID=en-us0000307

http://www.asus.com/products.aspx?l1=3&l2=101&l3=496&l4=0&model=1568&modelmenu=1