AVR-GCC

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Středa Srpen 22 09:08:40 CEST 2007

Mne najnovsie WinAVR chodi ale prave len s verziou AVRStudia 4.13.
Niekde som sa docital (na ich webe, alebo v nejakom readme -
nepamatam), ze najnovsie verzie su podmienkou.

K povodnej otazke: v strome projektu mate medzi source ten vas zdrojak?
To zrejme ano, ked ho zacalo kompilovat.. Dalej, mate vsetky
includovane headery? Poslite aspon zaciatok zdrojaku s includami.

Inac, osobne uz pouzivam k WinAVR IDE Eclipse C/C++. AVR Studio nevie
skok na definiciu funkcie a po debuggovani hodi jurzor vo vsetkych
otvorenych zdrojakoch na zaciatok.. Eclipse je jedine alternativne,
ktore zvlada aj debuggovanie s WinAVR (podpora GDB), dokonca priamo v
cielovom HW cez JTAG ICE. No nakonfigurovat to cele dalo pracu, ale
vysledok stoji za to :-)

miro

--- Zdenek <zdej@atlas.cz> wrote:

> Nevim, jestli je to stejny pripad, ale posledni verze WinAVR mi taky
> nechodila. Pomohlo pouzit predposledni...
>
> Zdenek

> na
> kompilaci

-I"C:\AVR_projects\ted\..\..\WinAVR-20070525\avr\bin"-I"C:\AVR_projects\ted\..\..\WinAVR-20070525\avr\include"

> -fsigned-char

> rady.

Choose the right car based on your needs.  Check out Yahoo! Autos new Car Finder tool.
http://autos.yahoo.com/carfinder/