OT: motherboard foxconn ?

gatilo gatilo@centrum.cz
Středa Srpen 22 00:18:20 CEST 2007

 22.8.2007, 0:02:57

He, he, tak tohle je rozbuska na peknej flame.
CPU bude Athlon 64 X2 3800+ EE/35W, takze dvoujadro bude.
Skoro bych radej jednojadro, ale vsechny maji TDP 45W nebo vice.
A proc ne intel ? Posledniho intela jsem mel 386DX2 a tak se mi moc
nechce to na stary kolena menit. Pretaktovavat nehodlam, video nkoduji
jen obcas, a v ostatnich parametrech (vykon*spotreba*cena) se mi AMD
jevi byt o fous lepsi, nebo rovnocene Icku.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz