dotaz paralelni romka ??

d.hankovec@centrum.cz d.hankovec@centrum.cz
Úterý Srpen 21 22:22:31 CEST 2007

Neda mi to a asi i budu rikat, proc jsem sem odpovidal....ale fakt mi to neda.
Prisel kolega radioamater a chtel po mne sekvencer, ktery mu bude postupne v casech po 20 msec. po sobe pripinat pri vysilani vysilac, koncovy stupen, antenu a kdovi co jeste, proste 4 vystupy, ktere se sepnou po sobe ovladane jednim spinacim vstupem. Po uvolneni toho spinaciho vstupu se zase zpetne v opacnem poradi rozepnou opet po 20 msec.
Uz to bezi rok a pul, je v tom 16F628A (nic jineho nebylo narychlo po ruce) s internim oscilatorem, on s tim sjezdil kdejakou kotu a zavod, v horku i mrazu, a do dneska jsem stavel pro jeho kolegy dalsi 3 kusy.
A co vim, tak u nej to lezi v hamshacku v klasickem "bordelu" a jak ho znam, fakt by mi nadaval, kdyby to nejelo.
Je to blbina napsana za par minut.
Slo mi tu jen o to, ze chapu, ze nekdo nechce uP a chapu jeho duvody, a vim, ze treba mi s Jirkou B. proste treba sahnem do toho suplete, pac ho mame po ruce.
Zrovna tak pochopim to, ze pokud nekdo nezna dany typ MCU, proc by se ho kvuli jedne veci mel ucit.
Proste jsem jen chtel rict to, ze i uP muze bezet s jednoduchou aplikaci v zarusenem prostredi (coz podle mne hamshack radioamatera bude).

David Hankovec

P.S.  No a CPLD jsem mu do toho necpal proto, pac je neumim tak, jak bych si predstavoval, a navic se mi nevaleji v supleti.