adresy COM portu pod WXP

Jirka MWW jirka.mww@gmail.com
Úterý Srpen 21 21:56:19 CEST 2007

Bohuzel je to tak, priznali, ze program psal nekdo, kdo je dnes už v duchodu
a nemaji od toho programu ani zdrojaky. ( Mimochodem velmi profesionalni
pristup !!! ).
Nabizeji samozrejme nove reseni  pro WXP , ale to vyzaduje zakoupit novou
centralni ridici desku.
Ta mi ovsem v danem okamziku nic neprinasi , takze mam dal asi tyto moznosti
:

a)  nechat si stare PC s W98 i s monitorem nebo monitory prepinat - nechce
se mi, mam malo mista
b) nainstalovat paralelne k WXP jeste W98 nebo snad DOS - problem je pak
ovsem s adresaci desky PCI - 2 x COM, kterou jsem pracne predelal na RS 485.
ISA slot novy pocitac samozrejme nema.
c) najit nejaky emulator pod WXP, ktery by spolecne s nejakym premapovanim
portu spojeni pres seriovy port umoznil - zatim se zda nerealne , prestoze
ciste teotreticky by to snad bylo mozne
d) vratit se k nastavovani regulatoru topeni pomoci vestavenych ctyr
tlacitek , coz je hruza a bes

Nerad se vzdavam, takze o reseni c) bych se rad pokusil.  Nevite nekdo o tom
" HW emulatoru pro seriove porty " ?   Nebo kdyby nekdo mel jeste nejaky
napad jak postupovat, budu vdecen.

Diky