dotaz paralelni romka ??

Daniel Valuch daniel.valuch@orange.fr
Úterý Srpen 21 18:49:36 CEST 2007

pred casom som mal podobny problem... urobit riadenie atenuatora v
mission-critical aplikacii. Dlho sme sa so sefom dohadovali ci tam dat
jednocip alebo nie, on trval na palcovych prepinacoch, paralelnej
epromke a DA prevodnikoch. Pripadalo mi to ako trochu overkill a
preferoval som jednocip.
Po dlhych debatach sa to uzavrelo s tym ze okolo je asi 500 takych
istych jednocipov v roznych senzoroch a asi 150 FPGAciek ktore riadia
cely proces. Takze keby bol zaruseny moj jednocip tak cely system uz aj
tak zlyhal lebo by bolo zarusene uplne vsetko naokolo... Argument zabral
:-))
b.