dotaz paralelni romka ??

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Úterý Srpen 21 18:29:38 CEST 2007

Fajn, mam navrh. Dejme do toho mista MCU, zjisteme zda rusi a zda se mu
podarilo udelat chybu za nejake definovane obdobi. Zpusob se jiste
najde. Takto Vam pripada, ze nekoho napadam (coz tak alespon mnou nebylo
mysleno). Pokud bude vysledek hovorit proti mne, nazvu se smradlaym
kojotem a klidne i volem, protoze pak si to jednoznacne zaslouzim ;).

--
Jiri Bezstarosti