dotaz paralelni romka ??

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Úterý Srpen 21 17:49:20 CEST 2007

Tohle na mne moc neplati, ja si toho ze sebe moc nedelam ;).

Ale jestli se chteji ty nevyhody reseni s PIC, tak rad vyhovim. Nevyhoda
spociva v tom, ze resitel potrebuje umet ten PIC naprogramovat
(zvladnout jeho architekturu, nejlepe ASM a vyvojove nastroje) a mit
take jej cim "vypalit". To prvni se da snadno napravit a pokud takove
veci resi casteji, neudela chybu, pokud se to nauci. Programator PIC
stoji par kacek a jestli se pta nekdo na to, ze cekam ze si jej koupi
ode mne, tak klidne muze, ale ma tolik moznosti, ze nemusi a muze si jej
postavit i svepomoci (pokud mu ta "uspora" za tu praci stoji).

Pokud se bavime o reseni jako takovem, nevyhody prakticky nema. Mozna by
se dala za argument povazovat potreba stabilizovaneho napajeciho napeti,
ale to je snad dnes pozadavek dosti bezny. Jinak reseni s PIC splni beze
zbytku vsechna ocekavani.

To, ze urcite reseni klade na resitele vyssi naroky, nepovazuji za zadny
argument. Pouzitelnych MCU od ruznych vyrobcu je cela rada a pokud
nezvadnu zadny a pritom by se pro reseni vyborne hodil, asi resim neco,
co bych resit nemel. Bud chci neco resit na profesionalni urovni, nebo
si jen hraju a nebo uz zbyva jen nejhorsi varianta, ze se tim zivim bez
jakehokoli zajmu to udelat co nejlepe. Ruzne dalsi varianty, jako sklad
plny neceho, co se musi za kazdou cenu pouzivat, jiste dobremu reseni
neprospivaji.

--
Jiri Bezstarosti