dotaz paralelni romka ??

Kosta (mk) info@mcu.cz
Úterý Srpen 21 17:27:31 CEST 2007

> [...]
> neminiem). "Program" do nej by som zvladol aj na diernu pasku, rucne; a
> nemusim k tomu instalovat/pustat ziadny iny program. Napajat sa moze
> takmer cimkolvek; rozhodi ho akurat ked mu napajanie otocite (a este k
> tomu aj zasvieti).
>
> Okrem toho ze by som sa PICka musel znova ucit, tahat si soft,
> instalovat, nadavat, preinstalovat, znova nadavat; ist sa vyzvracat pri
> pohlade na tabulku antimnemonik; zhanat dany svab, naucit sa spravne
> zakliknut prislusnych patdesiat fuses v napalovacke - nuz, okrem toho

Servus Jano,
toz jsem se preve nevratl z Hradu ale a Hajzlu a co to nevidi me posledni
oko nevidome, Pan Jiri se zase vnucuje s tou atrapou kontroleru a snad mu to
zase projde :))))

> Takze, kazdy mame nejake tie priority v zivote.

To si pis, a nektere priority prece nemuze zadna dobra ovce pominout

> A, mimochodom, aj ked je tu zvykom dotazovatela sprdnut, nieco pisal o
> tom, ze jednocip nechce... :-O

"Na poslednum miste naseho snazeni budiz clovek" - sakra kde jsem to jen uz
slysel

S pozdravem
Kosta (MK)

PS: Kdyby me tento prispevek vyvolat dojem, ze me Pan Jiri snad stve, tak to
ale opravdu neni pravda.