dotaz paralelni romka ??

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Úterý Srpen 21 16:48:54 CEST 2007

Osobne bych pouzil PIC16F630, protoze stoji houby, je bezne dostupny,
ale hlavne si mohu velice dobre osetrit ta tlacitka, zabranit ruznym
zakmitum rele zpusobenych zakmity tlacitek bez jejich externiho osetreni
a resit pripadne zpozdeni po stisku, dvojhmaty na tlacitka bez mezistavu
zpusobenych stiskem jednoho tlacitka drive, atd. atp. Navic ma tento typ
PIC interni oscilator - nebudu popisovat vyhody z toho plynouci, je to
asi jasne. Navic tak mam slusny rozsah napajecich napeti a malou spotrebu.

Pokud jde o logiku, XC9536XL stoji 1 az 2 dolace, podle provedeni, takze
at se klidne nudi, komu to vadi ;). Na rozdil od pevne logiky si mohu
prehazet vyvody jak je mi to mile (specialne, kdyz nejsou zadne naroky
na rychlost), takze i plosnak vyjde jednoduchy. Osobne bych ale
preferoval to prvni reseni s PIC, je celkove vyhodnejsi.

--
Jiri Bezstarosti