adresy COM portu pod WXP

Martin Zaruba swz@volny.cz
Úterý Srpen 21 15:24:26 CEST 2007

Priklad proc:
Pro AT89C2051 mam programator na paralelni port. Funguje bez problemu.
Editor je ale pro W. Ocekavalo se, ze se to provozuje na W9x. Nicmene pro NT
stacilo uvolnit paralelni port programe UsePort a chodi taky.

Martin Zaruba
----- Original Message -----
From: "Jan Waclawek" <wek@evona.sk>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Tuesday, August 21, 2007 9:31 AM
Subject: Re: adresy COM portu pod WXP

Mno, myslim ze to bolo presne to o com som v tom maili na ktory ste
prave odpovedali pisal... Mozno som sa nevyjadril dost jasne...

Inak este stale mi nie je celkom jasne, preco je potrebne pustat
dosovsky program ktory siaha priamo na porty pod winxp, nie je mozne tam
mat jednoducho dos ci W9x?

wek